3/16/07

tinerete fara batranete si viata fara de sfarsit!

George, tinerete fara batranete si viata fara de sfarsit!
Postez abia azi ce s-a intamplat ieri!!!
Si s-a intamplat, cum se intampla fiecaruia sa-i vina ziua de nastere, cand se zice ca se deschide (daca nu e deschisa deja) o poarta spre cosmos. Nu e vorba despre mine aici, ci e vorba despre George, prietenul meu bun din Buzau.
Si in cinstea lui am gatit ceva ce voiam de mult sa mai mananc. Am mai postat aici despre. Este vorba despre leurda cu maioneza. Dupa cum mi-am propus si promis o sa mananc multa leurda primavara asta.
Singura diferentza este ca am facut-o in caminul P4 din Regia in prezentza Suzanei care nici sa nu auda de maioneza din oua crude...Da a gustat si ea putin...Si mai este o diferentza. AM pus niste tarhon uscat pe care l-am gasit la piatza din Crangasi. De unde am mai cumparat si busuioc uscat destul de ieftin...
Si mai este o diferentza. Mare. Starea in care eram. De trei ori bucuros.
1.Datorita mie si a faptului ca exist pe aceasa minunata planeta si ca ma pot bucura de viatza ce curge prin venele a tot.
2. Datorita lui George care a trecut un prag spre nemurire (sa zic asa). A implinit frumoasa varsta de 30 de ani si vreau sa se opreasca acolo, eventual sa mai intinereasca.
3. Si..si...si datorita Suzanei. Prefer sa las cuvintele sa taca si sunt convins ca intelegeti voi ce e de inteles.
Si tot asa, dupa ce am mancat, l-am norocit pe George, dar mai ales pe noi cu niste vin alb dulce, tamaioasa de cotnari. Foarte bun, foarte dulce si cu mult mai dulce ce a urmat...
George a implinit 30 de ani! Multora cred ca le e frica de varsta asta. Intr-un fel inteleg de ce. George stiu ca se bucura. Fiindca va vrea sa ramana pe acolo. Si stiu ca va putea sa puna stop batranetii si stiu ca oricine poate daca incearca, oricat ar suna de futuristic. E drept; nu am 60 de ani incat sa vin la o intalnire sa vedeti ca arat de 30 de ani. Dar asta e credinta mea (si nu numai a mea) ca batranetea este o boala ce poate fi tratata.
La fel si moartea...
V-ati intrebat sincer, fara a invoca raspunsuri date de altii de ce imbatranim?
Chiar asa: de ce imbatranim?
De ce murim?
Dar oare de ce traim?
Nu stiu ce sa zic...ar fi bine ca fiecare sa aiba un raspuns pentru asta.
Tinerete fara batranete si viata fara de sfarsit tuturor!!!

No comments: