3/17/07

salata "alba"

Ziua a inceput din fericire bine cu apa cu lamaie si fructe (o portocala si cateva curmale), apoi am plecat, pe-afara am mai mancat un mar si ceva smochine. Cand m-am intors pe la cinci am gatit, nu stiam ce va iesi singura chestie pe care o aveam in minte era sa fie ceva "alb". Mai aveam niste ciuperci pleurotus pe care le-am taiat marunt, am dat o ceapa si o telina potrivita prin mixer (stiu ca Petrea nu este foarte de acord cu aceasta metoda rapida si electrica de a marunti legumele, dar pentru mine ea inca are rost, pentru ca economisesc timp), am taiat marunt vreo doua cepe verzi (din-astea din sera, dar macar vandute de tarani) si cateva masline si am amestecat totul cu sare si busuioc. Nu ma asteptam sa iasa bun, chiar nu credeam ca toate astea se pot combina ceapa cu ciuperci si telina, era foarte interesant sa le descopar pe toate rand pe rand in timp ce mancam. Poate ca data viitoare imi vor mai veni idei de "imbunatatire" a acestui tip de salata, dar a fost buna chiar si-asa.
Cafea si doi biscuiti, doua bucatele de ciocolata, salata am mancat-o in doua ture cu putina paine neagra. Apa si un pahar de vin rosu sec seara.
Cam asta a fost pe ziua de azi... Un pic mai bine decat ieri, dar nu ma simt totusi in apele mele, sunt curioasa ce se va mai intampla maine pentru ca aminceput din nou sa simt foarte puternic zaharul, ca pe ceva care ma incarca prea tare, chiar daca pe moment ma bucura.

No comments: