3/17/07

merita sa-ti faci cumparaturile in Obor! mancare pentru un intreg popor

Ieri a fost simplu...Si de ce nu ar fi simplu?
In afara de leurda, peste maioneza facuta repede, repede am pus si untisor. In sfarsit am gasit la piatza. Altii ii mai spun si grausor. Multe nume frumoase pentru o planta mica si gustoasa. De dimineatza obisnuitele fructe, mere galbene si cam atat.

Era sa uit. AM fost la o cantina spre seara cu Cosmin sa manance si tot asteptand mi-am luat un cascaval pane. Ma gandeam ca merge cu suta de gin care era in fata mea. Nu mi-a placut foarte mult. Probabil o sa mai mananc peste un an...
Dar e ziua despre care am ce povesti; nu ca as fi mancat ceva deosebit. Cu sigurantza o voi face. Dar am inceput cu ceva mere. La cateva ore o salata de leurda cu untisor. AMbele taiate marunt, putin frecate intre ele, cu busuioc deasupra, ulei presat la rece si cum uitasem sa iau lamaie am pus niste otet de mere. Foosesc foarte rar, doar in cazurile in care uit sa cumpar lamaie. Si pe langa acestea am mai mancat putin cascaval afumat, cascaval taranesc si cas afumat.
De ce am sa scriu despre ziua de azi??? Am fost in Obor. Si am cumparat foarte multe alimente la niste preturi incredibile...
Dincolo de branzeturi care au preturi normale, un pic mai mici decat in magazine, am gasit portocale si mandarine in stare normala la 1 leu kilogramul. Am cumpoarat kiwi cu un 1 leu kilogramul. Rodii cu 3 lei kg. Grape-fruit cu 2,5 kg. Si tot asa. Gaseai orice fel de citrice aproape la preturi imposibile, ca sa zic asa.
Apoi toate verdeturile sunt extrem de ieftine, mult mai ieftine decat in alte parti. Daca va vine sa credeti, am cumparat aproape 3 kilograme de varza cu 1 leu.
Cascavalul taranesc care este foarte bun costa 18 lei. Dar este chiar foarte bun.
De asemenea in hala Obor, undeva langa produsele naturiste se gaseste ulei presar la rece la un pret foarte mic. Fara replica. E 35 de mii litru in masura in care in plafar se gaseste si la 60 de mii, acelasi ulei.
Si sunt inca multe altele destul de ieftine si foarte bune calitativ.
Merita facuta o vizita in Obor chiar si o data la 2 saptamani. OP sa va si amuzati, dar o sa reusiti sa economisiti si multi bani. Iar acolo vin si multi producatori mici si ceeea ce vand ei este este mai calitativ. E testat pe pielea mea.
Ce vreau sa mai spun...cred ca este important.
Pentru multi care nu stiu prea multe despre alimentatia naturista, li se poate parea ca este destul de scump sa mananci asa. Ce sa spun...daca e sa mananci numai chestii cumparate din plafarele din centru si sa mananci smochine si curmale in tipla de plastic e posibil a fie si foarte scump. Dar daca stii de unde sa cumperi si ce sa cumperi, si nu ma refer neaparat la a merge in cele mai ieftine piete cum e Oborul, nu este deloc foarte scump. E chiar mai ieftin decat daca ai manca tratat termic sau nu mai spun, daca ai manca in oras.
Va dati seama ca eu o sa mananc 4 zile din varza aia cumparata cu 1 leu. Trei legaturi de luerda costa 1 leu...Si tot asa. Preturile la legume incepe sa scada si deja e foarte ieftin sa mananci verde si sanatos.
Dar stiu, daca e sa cumperi tot din plafar (sau din cele mai scumpe piete din Bucuresti) e foarte scump fiindca acolo sun adaosuri extrem de mari. De aceea eu ocolesc acele locuri si merg sa iau din piata, in special Obor, ce as putea sa iau din plafar (ulei, busuioc, alte condimente, fulgi de grau etc).
Si mai vreau sa spun ceva destul de important. Dupa cateva zile de alimentatie naturista inevitabil mananci mai putin. Fiindca alimentatia naturista este mult seperioara calitativ celeilalte. Cantitatea de alimentatia pe care o mananci scade, crescand mult calitatea...
Despre calitatea acestui fel de alimentatie si mai ales de ce e calitativ superioara celorlalte...voi gasi bunadispozitia sa scriu altadata. Dar pana atunci vreau sa o resimt din plin in acest minunat inceput de primavara!!! Ceea ce va doresc si voua!

No comments: